Klantenservice

Hier vindt u meer informatie over hoe het bestel proces werkt, verzendkosten, betalingsmogelijkheden, de bezorging van uw bestelling en de procedure ruilen of retourneren bij Omnia-Dakbedekking.nl.

!

Bestelprocedure

Bestellen is bij Omnia-Dakbedekking.nl zeer eenvoudig. Voer het gewenste aantal van een artikel in en klik op het symbool van het "Winkelwagentje". Het bestelde artikel wordt dan toegevoegd aan uw "Winkelwagen". Hierna heeft u de keuze uit "Verder winkelen" of "Afrekenen". Indien u kiest voor "Verder winkelen" herhaalt u deze procedure totdat u de keuze maakt om te gaan "Afrekenen". U kunt te allen tijde de "Winkelwagen" aanpassen of wissen. Er worden dan geen gegevens verstuurd. Pas als u aan het eind van de afrekenprocedure op "Verstuur Order" klikt, wordt uw bestelling verstuurd. Dit moment wordt duidelijk aangeven. Tot die tijd kunt u net zoveel artikelen aan uw winkelwagen toevoegen of verwijderen als u wilt! Ideaal voor een (totaal)prijsoverzicht van uw benodigde artikelen.

Nagenoeg alle van de aangeboden artikelen uit onze webwinkel zijn uit voorraad leverbaar. Er is dan ook per artikel geen levertijd aangegeven. De status van uw bestelling kunt u volgen door op de opdrachtbevestiging die u per e-mail heeft ontvangen te klikken op "klik hier voor de status van uw order".

 

Alle prijzen van Omnia-Dakbedekking.nl zijn inclusief B.T.W.

Verzendkosten

De totale verzendkosten van uw bestelling kunt u eenvoudig bekijken door op "+Verzend" te klikken.

De verzendkosten gelden voor leveringen binnen Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden.

Betaalmogelijkheden

Vooraf overmaken per bank / giro

Vooraf overmaken per bank / giro. De bankgegevens staan op de opdrachtbevestiging die u per e-mail ontvangt.

Bij deze betaalmogelijkheid moet u rekening houden met een vertraging van ca. drie dagen i.v.m. overschrijvingstermijn van de bank.

Betalen met iDEAL

Online betalen via uw eigen bank, dit is een veilige en betrouwbare manier om uw bestelde materialen zo spoedig mogelijk geleverd te krijgen.

 

      

Betalen met PayPal

Met PayPal maakt u makkelijk, veilig en snel betalingen op internet. PayPal doet er alles aan om uw financiele privacy online te garanderen.


     

Bezorging van uw bestelling

Standaard leveringen van voorraadmaterialen vinden in principe plaats volgens onderstaand schema.

 

Besteld op:  Geleverd op:
 Maandag  Woensdag
 Dinsdag  Donderdag
 Woensdag  Vrijdag
 Donderdag  Maandag
 Vrijdag  Dinsdag
 Zaterdag  Dinsdag
 Zondag  Dinsdag

 

Alle levertijden zijn indicatief en er kunnen op geen enkele wijze rechten aan ontleend worden.

 

Indien u uw bestelling op een andere werkdag geleverd wilt hebben, dan kan dat ook, echter minimaal twee werkdagen na de dag van plaatsing van uw bestelling. U kunt dit aangeven in het vakje “Uw bericht aan ons” bij het invullen van uw gegevens en het gewenste afleveradres.

 

Zorg er a.u.b. voor dat op de afleverdag iemand aanwezig is die de zending in ontvangst kan nemen!

 

Uiteraard geldt voor alle voorraadartikelen t.t.v.v. (tussentijdse verkoop voorbehouden).

 

Wij leveren in principe alleen op afleveradressen in Nederland. Wij leveren niet op de Waddeneilanden.

Indien u buiten de Nederlandse grenzen geleverd wilt hebben neem dan eerst contact met ons op om de mogelijkheden hiervan te bespreken.

Natuurlijk kunt u ook transporten naar het buitenland zelf verzorgen, u geeft dan het verzendadres in Nederland op vanwaar de goederen naar het buitenland getransporteerd worden en wij leveren het daar af.

 

Wanneer u bepaalde artikelen niet in onze webwinkel kunt vinden, kunt u deze natuurlijk per e-mail of per fax bij ons aanvragen. Wij zullen u dan z.s.m. een geheel vrijblijvende aanbieding sturen.

  

Uiteraard zijn wij altijd per mail of fax bereikbaar. E-mailadres op de "Contact" pagina, faxnummer +31 (0)316 527 538.

 

Op al onze leveringen en aanbiedingen zijn onze ALGEMENE VOORWAARDEN van toepassing.